Tuesday, July 31, 2012

GANONI - ANTARA KHASIAT YANG TERKANDUNG DIDALAMNYA.


GANONI SUPPLEMENT TERBAIK UNTUK TUBUH 

Faktor tabiat pengambilan makanan yang tidak seimbang sejak dari zaman kecil, begitu juga dengan persekitaran hari ini antara penyumbang punca penyakit dewasa ini. Bagi merawat penyakit yang telah bertapak didalam tubuh bukanlah sesuatu yang mudah, ianya perlukan kesabaran didalam merawat dan disarankan membina semula pola pemakanan seimbang, disamping mengambil makanan tambahan didalam membaik pulih tubuh kita semula.

Pelbagai supplement yang terdapat dipasaran sekarang ini, yang mungkin telah anda cuba namun hasilnya tidak seperti yang anda harapkan. Disini pihak kami waylife.my ingin memperkenalkan produk hebat yang telah diadaptasi daripada ramuan makanan kesihatan yang diyakini ramai. Ganoni, ia adalah produk yang menggabungkan bahan hebat iaitu Ganoderma dan mengkudu ataupun noni. 

Ganoderma adalah bahan terbaik untuk meningkatkan sistem imun dalam sistem tubuh badan. Ganoderma berupaya untuk mengawal dan membantu memulihkan:

Sistem kulit
Sistem saraf
Sistem jantung
Sistem mata
Sistem Ginjal / buah pinggang
Sistem pernafasan
Sistem aliran darah
Dari kajian-kajian yang dijalankan juga, didapati bahawa Ganoderma mempunyai potensi untuk mengawal dan membantu memulihkan pelbagai penyakit kronik meliputi:

Kanser
Tekanan Darah Tinggi
Hepatitis
Kencing Manis (Diabetes)
HIV & AIDS
Alahan
Mengkudu atau Noni pula bersifat pemulih @ revive sel-sel yang telah rosak. Bersifat anti oksida, baik untuk sakit kulit, migraine, kencing manis, darah tinggi, gout dan pelbagai penyakit lagi.

Meningkatkan daya tahan tubuh, menormalkan tekanan darah, melawan tumor dan kanser, menghilangkan rasa sakit, anti keradangan dan anti alergi, anti bakteria, mengawal tekanan (stress) dan mengawal perubahan energi tubuh.

Ekstrak ini secara umumnya dapat membantu penyakit di antaranya seperti tekanan darah tinggi, barah, penyakit jantung, kencing manis, masalah seksual, lemah badan, berat badan berlebihan, masalah penghadaman, masalah buah pinggang, gout, ketagihan merokok, luka kecil/besar dan pelbagai lagi.

Harga yang ditawarkan pun amat berpatutan, hanya RM90 sebotol. Dapatkan Ganoni, produk kesihatan yang telah terbukti berkualiti, sangat berkesan dan selamat ini dengan segera atau inginkan harga yang lebih murah silalah WhatsApp saya ditalian 0176598729 untuk sebarang pertanyaan atau ingin memesan produk hebat ini.

Tagged barah, berat badan berlebihan, darah tinggi, ganoderma, ganoni, gout, kanser, kencing manis, ketagihan merokok, lemah badan, masalah buah pinggang, masalah penghadaman, masalah seksual, mengkudu, migraine, noni, penyakit jantung, sakit kulit, supplement, tekanan darah tinggi, waylife. Bookmark the permalink.



Cara Menggunakan Noni Enzyme 
2 kali sehari semasa bangun pagi dan semasa hendak tidur.

*Terus minum segelas air suam @ air bertapis (Air liur semasa bangun pagi adalah enzime yang paling baik jika di gunakan dengan Noni adalah lebih berkesan).(Jangan gosok gigi dahulu, ubat gigi mengandungi bahan yang boleh merosakkan enzime Noni, Gosok gigi salepas menggunakan Noni).

*Ambil Noni 4 titik atau lebih titik dibawah lidah

*Kemam atau kebam selama 1-2 minit biarkan Noni meresap melalui saluran darah dibawah lidah terus kedalam darah.

*Telan sikit-sikit Noni sehingga habis dari dalam mulut

*Minum segelas air lagi

*Ulangi perkara yang sama semasa hendak tidur.

Perhatian: 
Salepas menggunakan Noni jarakkan masa 2 jam barulah boleh makan/minum kopi, nescape, teh dan hisab rokok atau sebarang ubat klinik/hospital. (Jika anda sedang menggunakan ubat klinik/hospital teruskan seperti biasa)

ORDER MINIMA : 2 BOTOL UNTUK RM80.00
ORDER MINIMA : 2 BOTOL UNTUK RM80.00




3 comments:

  1. Salam. Bagaimana utk order ye. Mohon tfg wasap no ni 0194577736. Tlg ye cik

    ReplyDelete
  2. Salam. Bagaimana utk order ye. Mohon tfg wasap no ni 0194577736. Tlg ye cik

    ReplyDelete